گروه تامین قطعات ایرانکو با توجه به اهمیت کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش و با هدف افزايش رضايتمندي و امنیت خاطر مشتريان، تمامی محصولات عرضه شده از طریق سامانه ایرانکو به نشانی- irnko.ir را تحت پوشش خدمات پس از فروش) بیمه و گارانتی ) قرار داده و در تلاش است تا در اسرع وقت، با دقت و تکیه بر اصل مشتری مداری به مشتريان خود پاسخگو باشد.
از مزاياي استفاده از خدمات گارانتی براي مشتريان میتوان به موارد زير اشاره نمود:
- سه تا دوازده ماه بیمه و خدمات پس از فروش
- تعویض هرگونه خرابی در اسرع وقت به صورت رایگان (در صورتی که شامل موارد نقض گارانتی نشود)
- اطمينان از كيفيت قطعات
توجه داشته باشید که موارد زیر تحت پوشش بیمه و گارانتی ایرانکو نمیباشد:
- نصب نادرست
- نصب توسط افراد غیر مجاز
- خسارت های غیر مستقیم
- دستکاری کیلومتر شمار خودرو
- خسارت های ناشی از تصادم یا تصادف خودرو با جسم خارجی
- وجود اشیاء خارجی، و سایر خساراتی که به عملکرد محصولات ارتباط ندارد.
لطفا در صورت بروز خسارت از باز نمودن موتور خودرو قبل از بازدید کارشناس فنی شرکت ایرانکو خودداری فرمایید و حتما با شماره پشتیبانی شرکت به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۷۸۴ تماس حاصل فرمایید.