ضمانت نامه محصولات ایرانکو

فرم دادخواست گارانتی

شرایط‭ ‬بازگرداندن‭ ‬کالا

‬اگر‭ ‬قطعه‭ ‬خریداری‭ ‬شده‭ ‬با‭ ‬خودرو‭ ‬شما‭ ‬مغایرت‭ ‬داشته‭ ‬باشد‭:‬

در‭ ‬صورت‭ ‬وجود‭ ‬مغایرت،‭ ‬حداکثر‭ ‬طی‭ ‬۱۰‭ ‬روز‭ ‬کاری‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬دریافت‭ ‬کالا،‭ ‬با‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬تماس‭ ‬تلفنی‭ ‬با‭ ‬شماره‭   ‬021‭-‬28427784‭ ‬اطلاع‭ ‬داده‭ ‬شود‭.‬

  • ‭ ‬اگر‭ ‬مغایرت،‭ ‬بدون‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬کالا‭ ‬قابل‭ ‬مشاهده‭ ‬است،‭ ‬مثل‭ ‬مشخصات‭ ‬درج‭ ‬شده‭ ‬روی‭ ‬بدنه،‭ ‬باید‭ ‬کالا‭ ‬در‭ ‬شرایط‭ ‬اولیه‭ ‬خود‭ ‬باشد‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬استفاده‭ ‬نشده‭ ‬باشد‭.‬
  • ‭ ‬در‭ ‬صورتی‭ ‬که‭ ‬امکان‭ ‬تشخیص‭ ‬مغایرت‭ ‬تنها‭ ‬با‭ ‬باز‭ ‬کردن‭ ‬بسته‭ ‬بندی‭ ‬ممکن‭ ‬باشد،‭ ‬لازم‭ ‬است‭ ‬کارتن‭ ‬و‭ ‬جعبه‭ ‬اصلی‭ ‬محصولات‭ ‬نگهداری‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬دور‭ ‬ریختن‭ ‬آن‭ ‬جداً‭ ‬خودداری‭ ‬شود‭.‬
  • ‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬سرویس‭ ‬تنها‭ ‬در‭ ‬صورتی‭ ‬امکان‌پذیر‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬قطعه‭ ‬دریافتی‭ ‬و‭ ‬جعبه‭ ‬آن‭ ‬آسیبی‭ ‬وارد‭ ‬نشده‭ ‬باشد‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬بسته‭ ‬بندی‭ ‬مناسب،‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬سامانه‭ ‬پست‭ ‬ملی‭ ‬برای‭ ‬ایرانکو‭ ‬ارسال‭ ‬شود‭. ‬
  • ‭ ‬برچسب‭ ‬زدن‭ ‬یا‭ ‬نوشتن‭ ‬توضیحات،‭ ‬آدرس‭ ‬یا‭ ‬هر‭ ‬مورد‭ ‬دیگری‭ ‬روی‭ ‬جعبه‭ ‬اصلی‭ ‬کالا‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬پاره‭ ‬و‭ ‬مخدوش‭ ‬کردن‭ ‬آن،‭ ‬امکان‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬ضمانت‭ ‬بازگشت‭ ‬را‭ ‬از‭ ‬بین‭ ‬خواهد‭ ‬برد‭.‬
  • ‭ ‬همچنین‭ ‬طبق‭ ‬ماده‭ ‬37‭ ‬قانون‭ ‬تجارت‭ ‬الکترونیک‭ ‬هزینه‭ ‬پستی‭ ‬عودت‭ ‬کالا‭ ‬بر‭ ‬عهده‭ ‬مشتری‭ ‬خواهد‭ ‬بود‭.‬

 ‬اگر‭ ‬در‭ ‬اثر‭ ‬حمل‭ ‬و‭ ‬نقل،‭ ‬آسیب‭ ‬دیدگی‭ ‬ایجاد‭ ‬شده‭ ‬باشد‭:‬

‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬بسته‭ ‬بندی‭ ‬ایمن‭ ‬و‭ ‬استاندارد‭ ‬همه‭ ‬مرسولات،‭ ‬تحویل‭ ‬به‭ ‬سامانه‭ ‬ملی‭ ‬پست‭ ‬و‭ ‬اعلام‭ ‬بارنامه‭ ‬مرسوله‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬معنی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬بروز‭ ‬هر‭ ‬گونه‭ ‬حادثه‭ ‬در‭ ‬هنگام‭ ‬حمل‭ ‬و‭ ‬تحویل‭ ‬به‭ ‬عهده‭ ‬شرکت‭ ‬حمل‭ ‬و‭ ‬نقل‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬ایرانکو‭ ‬تنها‭ ‬در‭ ‬صورت‭ ‬تایید‭ ‬شرکت‭ ‬حمل‭ ‬کننده‭ ‬سفارش‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬راستای‭ ‬تسهیل‭ ‬امور‭ ‬پیگیری،‭ ‬خسارت‭ ‬را‭ ‬جبران‭ ‬می‌‏کند‭.‬

  • ‭ ‬لازم‭ ‬است‭ ‬فاکتور‭ ‬و‭ ‬جعبه‭ ‬اصلی‭ ‬محصولات‭ ‬نگهداری‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬دور‭ ‬ریختن‭ ‬آن‭ ‬جداً‭ ‬خودداری‭ ‬شود‭. ‬
  • ‭ ‬کالای‭ ‬آسیب‭ ‬دیده‭ ‬و‭ ‬همه‭ ‬لوازم‭ ‬جانبی‭ ‬و‭ ‬متعلقات‭ ‬آن،‭ ‬باید‭ ‬به‭ ‬همان‭ ‬شکلی‭ ‬که‭ ‬مشتری‭ ‬تحویل‭ ‬گرفته‭ ‬است‭ ‬به‭ ‬همراه‭ ‬صورت‭ ‬جلسه‭ ‬رسمی‭ ‬شرکت‭ ‬حمل‭ ‬کننده‭ ‬و‭ ‬فاکتور‭ ‬به‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬ارسال‭ ‬شود‭.‬
  • ‭ ‬در‭ ‬صورتی‭ ‬که‭ ‬آسیب‏‌،‭ ‬در‭ ‬لحظه‭ ‬قابل‭ ‬مشاهده‭ ‬باشد،‭ ‬مشتری‭ ‬می‏‌تواند‭ ‬از‭ ‬تحویل‭ ‬گرفتن‭ ‬مرسوله‭ ‬خودداری‭ ‬کند‭ ‬تا‭ ‬جهت‭ ‬بررسی‭ ‬و‭ ‬ارسال‭ ‬مجدد‭ ‬به‭ ‬ایرانکو‭ ‬بازگردانده‭ ‬شود‭.‬

نصب‭ ‬و‭ ‬استفاده‭ ‬نادرست‭:‬

  • ‭ ‬درصورت‭ ‬عدم‭ ‬آگاهی،‭ ‬اطلاع‭ ‬و‭ ‬ناتوانی‭ ‬مشتری‭ ‬یا‭ ‬مکانیک،‭ ‬در‭  ‬نصب‭ ‬و‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬محصولات،‭ ‬یا‭ ‬ایجاد‭ ‬خسارت نسبت‭ ‬به‭ ‬خود‭ ‬یا‭ ‬محصول،‭ ‬تمامی‭ ‬مسئولیت‌‌های‭ ‬آن‭ ‬بر‭ ‬عهده‭ ‬مشتری‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬ایرانکو‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬خصوص‭ ‬هیچگونه‭ ‬تعهدی‭ ‬نخواهد‭ ‬داشت‭.‬

کالا‭ ‬را‭ ‬چطور‭ ‬ارسال‭ ‬کنید؟

  • ‭ ‬لطفاً‭ ‬قبل‭ ‬از‭ ‬هر‭ ‬اقدامی‭ ‬با‭ ‬کارشناسان‭ ‬پشتیبانی‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬تماس‭ ‬بگیرید‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬ارسال‭ ‬کالا‭ ‬بدون‭ ‬هماهنگی‭ ‬با‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬جدا‭ ‬خودداری‭ ‬کنید‭.‬
  • ‭ ‬برای‭ ‬ارسال،‭ ‬باید‭ ‬کالا‭ ‬در‭ ‬جعبه‭ ‬یا‭ ‬کارتن‭ ‬اصلی‭ ‬خود‭ ‬به‭ ‬‏خوبی‭ ‬بسته‌بندی‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬لوازم‭ ‬جانبی‭ ‬و‭ ‬همه‭ ‬اقلام‭ ‬همراه‭ ‬مانند‭: ‬کارت‭ ‬گارانتی،‭ ‬کارت‭ ‬بیمه،‭ ‬فاکتور‭ ‬فروش‭ ‬به‭ ‬همراه‭  ‬کالای‭ ‬اصلی‭ ‬ارسال‭ ‬شود‭.‬
  • ‭ ‬برچسب‭ ‬زدن‭ ‬یا‭ ‬نوشتن‭ ‬توضیحات،‭ ‬آدرس‭ ‬یا‭ ‬هر‭ ‬مورد‭ ‬دیگری‭ ‬روی‭ ‬کارتن‭ ‬یا‭ ‬جعبه‭ ‬اصلی‭ ‬کالا‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬پاره‭ ‬و‭ ‬مخدوش‭ ‬کردن‭ ‬آن،‭ ‬امکان‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬ضمانت‭ ‬بازگشت‭ ‬را‭ ‬از‭ ‬بین‭ ‬خواهد‭ ‬برد. در‭ ‬صورت‭ ‬لزوم،‭ ‬توضیحات‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬پشت‭ ‬فاکتور‭ ‬خرید‭ ‬یا‭ ‬قطعه‭ ‬کاغذ‭ ‬جداگانه‌ای‭ ‬بنویسید‭.
  • ‭ ‬فاکتور‭ ‬همراه‭ ‬کالا‭ ‬ارسال‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬پشت‭ ‬آن‭ ‬مشکل‭ ‬را‭ ‬بنویسید‭. ‬
  • ‭ ‬اگر‭ ‬همراه‭ ‬کالایی‭ ‬که‭ ‬قصد‭ ‬عودت‭ ‬آن‭ ‬را‭ ‬دارید‭ ‬قطعه‭ ‬هدیه‭ ‬دریافت‭ ‬کرده‭ ‬اید‭ ‬لازم‭ ‬است‭ ‬کالای‭ ‬هدیه‭ ‬را‭ ‬نیز‭ ‬عودت‭ ‬دهید‭.‬
  • ‭ ‬برای‭ ‬بازگرداندن‭ ‬کالا‭ ‬از‭ ‬پست‭ ‬پیشتاز‭ ‬استفاده‭ ‬کنید‭.  ‬لازم‭ ‬به‭ ‬ذکر‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬ایرانکو‭ ‬در‭ ‬قبال‭ ‬مشکلات‭ ‬یا‭ ‬هزینه‭ ‬های‭ ‬ارسال‭ ‬کالا‭ ‬با‭ ‬سامانه‭ ‬های‭ ‬ارسال‭ ‬غیر‭ ‬از‭ ‬پست‭ ‬ملی‭ ‬ایران، مانند تیپاکس، باربری و ... تعهدی ندارد.

پس‭ ‬از‭ ‬رسیدن‭ ‬و‭ ‬دریافت‭ ‬کالا‭ ‬توسط‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬،‭ ‬روند‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬درخواست‭ ‬مشتری‭ ‬چگونه‭ ‬خواهد‭ ‬بود؟

  •  کارشناسان‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو،‭ ‬مشکلات‭ ‬اعلام‭ ‬شده‭ ‬توسط‭  ‬مشتری‭ ‬را‭ ‬بررسی‭ ‬و‭ ‬کنترل‭ ‬می‌‏کنند‭. ‬اگر‭ ‬ایراد،‭ ‬مغایرت‭ ‬یا‭ ‬آسیب‌دیدگی‭ ‬توسط‭ ‬کارشناسان‭ ‬ایرانکو‭ ‬تایید‭ ‬شود،‭ ‬کالا‭ ‬تعویض‭ ‬خواهد‭ ‬شد‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬مشتری‭ ‬می‌تواند‭ ‬کالای‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬با‭ ‬مدل‭ ‬دیگری‭ ‬جایگزین‭ ‬کند‭.‬
  • ‭ ‬لازم‭ ‬به‭ ‬ذکر‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬تعویض‭ ‬کالا‭ ‬منوط‭ ‬و‭ ‬مشروط‭ ‬به‭ ‬موجود‭ ‬بودن‭ ‬کالا‭ ‬در‭ ‬انبار‭ ‬شرکت‭ ‬است‭. ‬اگر‭ ‬در‭ ‬زمان‭ ‬رسیدگی‭ ‬و‭ ‬طی‭ ‬مراحل‭ ‬تست‭ ‬کارشناسی‭ ‬و‭ ‬اقدامات‭ ‬لازم‭ ‬برای‭ ‬تعویض‭ ‬کالا،‭ ‬موجودی‭ ‬آن‭ ‬به‭ ‬اتمام‭ ‬برسد؛‭ ‬ایرانکو‭ ‬با‭ ‬هماهنگی‭ ‬و‭ ‬به‭ ‬انتخاب‭ ‬مشتری‭ ‬کالای‭ ‬دیگری‭ ‬را‭ ‬ارسال‭ ‬می‌کند‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬وجه‭ ‬کالای‭ ‬مرجوعی‭ ‬را‭ ‬مطابق‭ ‬فاکتور‭ ‬به‭ ‬حساب‭ ‬مشتری‭ ‬واریز‭ ‬می‌کند‭. ‬بدیهی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬صورت‭ ‬انتخاب‭  ‬کالای‭ ‬دیگر،‭ ‬تفاوت‭ ‬قیمت‭ ‬کالای‭ ‬جدید‭ ‬با‭ ‬کالای‭ ‬مرجوعی  (مبلغ‭ ‬درج‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬فاکتور) محاسبه‭ ‬و‭ ‬قبل‭ ‬از‭ ‬ارسال‭ ‬تسویه‭ ‬می‌شود‭. ‬برای‭ ‬کالای‭ ‬گران‌تر،‭ ‬مشتری‭ ‬تفاوت‭ ‬را‭ ‬پرداخت‭ ‬می‌کند‭ ‬و‭ ‬برای‭ ‬کالای‭ ‬ارزان‌تر،‭ ‬تفاوت‭ ‬به‭ ‬حساب‭ ‬مشتری‭ ‬واریز‭ ‬می‌شود‭.‬
  • ‭ ‬اتمام‭ ‬موجودی‭ ‬کالا‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬تغییرات‭ ‬قیمت‭ ‬کالا‭ ‬در‭ ‬مراحل‭ ‬تعویض‭ ‬و‭ ‬مرجوعی،‭ ‬به‭ ‬هیچ‭ ‬عنوان‭ ‬حقی‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬مشتری‭ ‬ایجاد‭ ‬نمی‌کند‭ ‬و‭ ‬ایرانکو‭ ‬در‭ ‬قبال‭ ‬تغییرات‭ ‬قیمت‭ ‬کالا‭ ‬هیچ‌گونه‭ ‬تعهدی‭ ‬نداشته‭ ‬و‭ ‬فقط‭ ‬تعهد‭ ‬بازپرداخت‭ ‬وجه‭ ‬کالا (مبلغ‭ ‬درج‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬فاکتور) ‬به‭ ‬مشتری‭ ‬را‭ ‬می‌پذیرد‭.‬
  • ‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬دریافت‭ ‬و‭ ‬پذیرش‭ ‬کالا‭ ‬توسط‭ ‬ایرانکو‭ ‬،‭ ‬بسته‭ ‬به‭ ‬نوع‭ ‬محصول‭ ‬و‭ ‬مشکل‭ ‬اعلام‭ ‬شده‭ ‬توسط‭ ‬مشتری،‭ ‬تست‭ ‬و‭ ‬اعلام نظر‭ ‬نهایی‭ ‬کارشناسان‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش،‭ ‬به‭ ‬طور‭ ‬میانگین‭ ‬۳‭ ‬روز‭ ‬کاری‭ ‬زمان‭ ‬خواهد‭ ‬برد‭.‬
  • ‭ ‬کارشناسان‭ ‬فنی‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬برای‭ ‬تست‭ ‬محصولات،‭ ‬ملزم‭ ‬به‭ ‬رعایت‭ ‬استانداردها‭ ‬و‭ ‬دستورالعمل‌ها‭ ‬و‭ ‬رویه‌های‭ ‬ابلاغ‭ ‬شده‭ ‬توسط‭ ‬شرکت‌های‭ ‬تولید‭ ‬کننده‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬نمایندگی‌های‭ ‬مجاز‭ ‬محصولات‭ ‬و‭  ‬کالاهای‭ ‬ارائه‭ ‬شده‭ ‬هستند،‭ ‬لذا‭ ‬علیرغم‭ ‬تصور‭ ‬آن‌که‭ ‬تست‭ ‬کالا‭ (‬حتی‭ ‬برای‭ ‬ایرادهای‭ ‬خیلی‭ ‬آشکار‭) ‬می‌تواند‭ ‬خیلی‭ ‬سریع‭ ‬انجام‭ ‬شود،‭ ‬ولی‭ ‬در‭ ‬عمل‭ ‬رعایت‭ ‬رویه‌های‭ ‬تست‭ ‬زمان‌بر‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬مواردی‭ ‬نیاز‭ ‬به‭ ‬هماهنگی‭ ‬با‭ ‬تولید‭ ‬کننده‭ ‬آن‭ ‬کالا‭ ‬دارد‭. ‬به‭ ‬همین‭ ‬علت‭ ‬زمان‭ ‬اعلام‭ ‬نظر‭ ‬کارشناسی‭ ‬برای‭ ‬تعویض‭ ‬کالا‭ ‬به‭ ‬طور‭ ‬میانگین‭ ‬۳‭ ‬روز‭ ‬کاری‭ ‬در‭ ‬نظر‭ ‬گرفته‭ ‬شده‭ ‬است،‭ ‬ولی‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬تمام‭ ‬تلاش‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بکار‭ ‬خواهد‭ ‬بست‭ ‬تا‭ ‬سرعت‭ ‬تست‭ ‬و‭ ‬کارشناسی‭ ‬را‭ ‬افزایش‭ ‬داده،‭ ‬در‭ ‬کوتاه‌ترین‭ ‬زمان‭ ‬ممکن‭ ‬به‭ ‬نیاز‭ ‬مشتریان‭ ‬محترم‭ ‬پاسخ‭ ‬دهد‭.‬
  • ‭ ‬از‭ ‬هنگامی‭ ‬که‭ ‬وضعیت‭ ‬کالا‭ ‬در‭ ‬واحد‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش،‭ ‬مشخص‭ ‬شود،‭ ‬اگر‭ ‬نیاز‭ ‬به‭ ‬استرداد‭ ‬وجه‭ ‬باشد،‭ ‬حداکثر‭ ‬تا‭ ‬48‭ ‬ساعت‭ ‬کاری‭ ‬مبلغ‭ ‬به‭ ‬حساب‭ ‬مشتری‭ ‬واریز‭ ‬خواهد‭ ‬شد‭.‬

‭ ‬ملاک‭ ‬عمل‭ ‬و‭ ‬اقدام‭ ‬شرکت،‭ ‬نظر‭ ‬کارشناسان‭ ‬فنی‭ ‬پشتیبانی‭ ‬و‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬ایرانکو‭ ‬است‭.‬

‭ ‬

درخواست‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬چطور‭ ‬به‭ ‬خدمات‭ ‬پس‭ ‬از‭ ‬فروش‭ ‬اطلاع‭ ‬دهید؟

‭ ‬با‭ ‬شماره‭ ‬تلفن‭ ‬28427784‭ (‬۰۲۱‭) ‬تماس‭ ‬بگیرید‭.‬

(ضروری)